Selasa, 6 Mac 2012

ANEH! SETIAP KALI MAKAN PERUT PEREMPUAN INI AKAN MEMBESAR SEPERTI HAMIL!

Kerri Dowdswell terkejut melihat perutnya yang tiba-tiba membuncit seperti hamil beberapa minit setelah ia menikmati sepotong kuih pai ceri. Kemudian, dalam beberapa jam, perut gadis berusia 23 tahun itu tiba-tiba saja kembali ke ukuran normalnya.
Uniknya lagi, perkara itu tidak terjadi sekali, namun setiap kali Kerri selesai makan malam. Keadaan Kerri yang aneh itu tentu membuat para doktor pening kepala mencari penyebabnya.
Pernah buat ujian alergik terhadap makanan, namun hasilnya tiada. Perut Kerri masih saja membesar dalam 15 minit hingga beberapa jam setelah makan malam.
“Orang-orang bertanya kepada saya bila akan bersalin, dan saya harus menjelaskan bahawa ‘bayi’ saya adalah daging panggang!,” ujar Kerri, warga Cannock, Staffordshire, England  itu seperti dipetik daily mail.
“Sekarang, jika saya akan pergi makan di luar, saya harus bersiap-sedia memakai pakaian ibu hamil dan bengkung kalau-kalau saya akan membuncit lagi,” tambahnya.


Kerri Dowdswel

Walau tidak berasa sakit, keadaan itu  membuatkannya malu dan tidak selesa.
Kerri hampir putus asa mencari ubat penyakit anehnya itu.
“Doktor mengatakan bahwa mungkin ini adalah sesuatu yang harus saya jalani selama saya hidup. Dan kini saya sudah terbiasa dengannya.” kata Kerri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...