Sabtu, 20 Oktober 2012

Kerana LGBT kurangnya majlis perkahwinan

             Kadang2 ...aku terfikir...terperasan juga..kalau masa dulu2..bila musim cuti sekolah,pasti surat income tax bersusun2 sampai.Yang jadi perunding perkahwinan pun kadang pening kepala nak ambik yg mana satu.Ada masanya terkejar2 nak selesaikan sesuatu tempat.Pernah juga dulu aku uruskan makeup kul 7 pg dah gerak ge airhitam.siap makeup drive pulak ke pt yusup.sampai jea terus pasang tabir balai dan hias meja makan.Lepas tu siap jea aku masuk rumah makeup pgantin.Siap makeup pengantin aku tingalkan ge pt.sentang pulak..Siap kat pt sentang aku patah balik pt yusup..bukak balai...macam nak tercabut kaki aku..hampir2 nak accdent. 
            Cuma sekarang aku rasa x larat nk wat mcm dulu.Masih buat gak..tapi agak terhad..Lagipun sekarang mcm kurang sikit majlis x mcm dulu.Aku tanya kat member2 lain pun lebih kurang jugak..Aku pun lebih fokus pada jahitan dan hiasan dalaman rumah.Bila aku keluar shopping, aku ni memang kuat memandang....kaum LGBT...disana sini...tanpa segan silu...Dan hati kecil aku berdetik...mungkin ini salah satu sebabnya majlis perkahwinan semakin berkurangan...Bukan x ada...cuma   x macam dulu.....Dunia semakin sampai kepenghujung....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...